Sommige klanten ervaren problemen met het afleveren van e-mail bij Office365
Updates
Wij kunnen het probleem inmiddels niet meer reproduceren, meerdere test e-mails komen weer zoals normaal aan in e-mail boxen bij Microsoft / Office365 / Hotmail. Het lijkt op dat Microsoft na ons contact het probleem aan hun kant opgelost heeft.
Voor nu lijkt het probleem opgelost.
Wij hebben de oorzaak van het probleem helaas nog niet vast kunnen stellen.
Onze systemen worden door Microsoft als ‘groen’ gezien, de e-mail van de meeste klanten wordt afgeleverd in de Inboxen bij Microsoft. De e-mails die niet in de Inbox van de ontvangers terecht komen worden door Microsoft’s systemen geaccepteerd, verschijnen in het geheel niet in de mailbox van de ontvanger en resulteren niet in een bounce melding met eventuele foutcode.
Om dit probleem verder te onderzoeken hebben wij de assistentie van Microsoft nodig. Hiervoor hebben wij een verzoek tot ondersteuning ingediend bij Microsoft.
Zodra wij meer informatie hebben zullen wij dat hier delen.
Sommige klanten ervaren problemen met het afleveren van e-mail bij Office365 / Hotmail / Microsoft. Het probleem is door ons in onderzoek.
Het probleem raakt vooralsnog alleen onze Plesk hosting omgeving, niet geraakt zijn Hosted Exchange, Hosted Zimbra en onze Uitgaande SpamExperts dienst.
← Terug